Poslovno informacijski sustav – PIS za zdravstvene ustanove


  • Opća funkcionalnost PIS-a
  • Upravljačko računovodstvo
  • Financijsko računovodstvo – glavna knjiga i salda-konti kupaca i dobavljača
  • Fakturiranje
  • Periodičke aktivnosti
  • Robno i materijalno poslovanje
  • Bolnička ljekarna
  • Javna nabava
  • Integracija PIS i BIS sustava
  • Potpora naručivanju
  • Blagajničko poslovanje
  • Dugotrajna imovina i sitni inventar
  • Serijalizacija
  • e-Račun
  • Državna riznica

 

Navedeni moduli u potpunosti su integrirani te u sustavu ne postoji niti jedan prijenos podataka što znači da su podaci u sustavu dostupni u stvarnom vremenu.

Sustav je moguće povezati sa svim trenutno dostupnim BIS sustavima u RH. Takvim povezivanjem moguće je u ustanovi ustrojiti rad odjelnih depoa što u velikoj mjeri olakšava kontrolu nabave i troškova unutar zdravstvene ustanove.