Poslovno informacijski sustav – PIS za zdravstvene ustanove
- Opća funkcionalnost PIS-a
- Upravljačko računovodstvo
- Financijsko računovodstvo – glavna knjiga i salda-konti kupaca i dobavljača
- Fakturiranje
- Periodičke aktivnosti
- Robno i materijalno poslovanje
- Bolnička ljekarna
- Javna nabava
- Integracija PIS i BIS sustava
- Potpora naručivanju
- Blagajničko poslovanje
- Dugotrajna imovina i sitni inventar
- Serijalizacija
- e-Račun
- Državna riznica
Navedeni moduli u potpunosti su integrirani te u sustavu ne postoji niti jedan prijenos podataka što znači da su podaci u sustavu dostupni u stvarnom vremenu.
Sustav je moguće povezati sa svim trenutno dostupnim BIS sustavima u RH. Takvim povezivanjem moguće je u ustanovi ustrojiti rad odjelnih depoa što u velikoj mjeri olakšava kontrolu nabave i troškova unutar zdravstvene ustanove.